23/09/2021

Calafell posa en marxa quatre sessions de debat sobre el pla de mandat per al període 2023-2027

Continua l’elaboració d’aquest document, en el sí dels consells de participació ciutadana

L’Ajuntament de Calafell posa en marxa, aquest 23 de setembre, quatre sessions de debat sobre el pla de mandat per al període 2023-2027. En aquestes sessions, que tractaran àmbits temàtics agrupats, hi participaran els representants de la ciutadania dels diferents consells de participació del municipi.

L'objectiu d'aquestes sessions és que, des d'una visió constructiva, els representants de la ciutadania puguin reflexionar entorn els objectius de futur que ens de plantejar com a poble i què caldria fer per aconseguir-los.

Es realitzaran 4 sessions centrades en diferents temàtiques:

  • Sessió 1: es realitzarà el dia 23 de setembre i tractarà els àmbits de l'energia, el medi ambient, els serveis urbans i la mobilitat.
  • Sessió 2: es realitzarà el dia 27 setembre i tractarà l'àmbit de l'economia.
  • Sessió 3: es realitzarà el dia 11 octubre i tractarà l'àmbit de la societat i la ciutadania.
  • Sessió 4: es realitzarà el dia 13 octubre i tractarà els àmbits de la governança, la transparència i la resiliència urbana.

Aquests debats arriben un cop tancada l’enquesta ciutadana sobr e el pla de mandat, que s’ha fet aquest estiu. Una enquesta que s’ha pogut respondre de forma electrònica, però també en un seguit de carpes que s’han instal·lat per tot el municipi.

La tinent d’alcalde de Participació Ciutadana, Helena Rubio, explica: “El Pla és el full de ruta que marca els objectius, les línies estratègiques i les accions que l’Ajuntament es compromet a dur a terme durant el mandat, en aquest cas, 2023-2027”. Però a més, diu també que “els nostres reptes com a municipi han d’integrar-se en reptes globals, com els que marquen els Objectius de Desenvolupament Sostenible, adoptats en l’àmbit mundial”.