Atenció ciutadana

L'Ajuntament de Calafell ofereix a la ciutadania atenció presencial, telefònica i en línia a la seva seu electrònica. A les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà trobareu un servei d'atenció personalitzada que ofereix tota la informació que genera l'Ajuntament i permet tramitar tota mena de gestions relacionades amb la família, l'habitatge, els vehicles, els animals, l'activitat econòmica, el manteniment del municipi i el lleure.

SAC Calafell Platja

SAC Calafell Platja
Carrer Sant Pere, 29 baixos
43820 Calafell

Horari:

  • De dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 h
  • Dissabte de 9.00 a 13.00 h

SAC Segur de Calafell

SAC Segur de Calafell
Carrer Joan Maragall, 30-32 1ª planta
43882 Segur de Calafell

Horari:

  • De dilluns a dimecres de 8.30 a 18.00 h (vigílies de festiu: de 8.30 a 14.30 h)
  • Dijous i divendres de 8.30 a 14.00 h

Tramitar una instància genèrica

Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud a l'ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal. Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.

Es pot tramitar per Internet o presencialment a les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC).

Canal anònim de denúncies

La Bústia Ètica de l’Ajuntament de Calafell és un canal de comunicació segur creat amb l’objectiu que qualsevol persona pugui informar o denunciar accions contràries als principis de bon govern o a l’ordenament jurídic, o plantejar alguna consulta relacionada amb dilemes ètics que s’hagin pogut plantejar, com una manera de reforçar la gestió pública, els valors de la qualitat democràtica i de bona administració en un context de millora contínua en la qualitat dels serveis públics.

És un canal de detecció i resolució de males pràctiques que garanteix que persones físiques i jurídiques puguin aportar, amb total confidencialitat, informació amb la finalitat que l’Ajuntament investigui i resolgui el problema, sempre que això sigui possible.

Sol·licitud d'informació pública

Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública. La sol·licitud la podreu presentar per qualsevol mitjà que permeti tenir constància de la vostra identitat, la informació sol·licitada, una adreça de contacte (preferentment electrònica) a efectes de comunicacions i la forma en què preferiu accedir a la informació sol·licitada.

Demanar cita amb un càrrec electe o un tècnic

Qualsevol persona pot demanar cita perquè l'atengui un càrrec electe (alcalde o regidor) o un tècnic municipal. Es pot demanar per Internet o presencialment a les oficines de Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC).